پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4254
-
الف
+

تدوین «پل سفید» آغاز شد

با پایان تصویربرداری فیلم «پل سفید»، مراحل فنی این فیلم آغاز شد.

با پایان تصویربرداری فیلم «پل سفید»، مراحل فنی این فیلم آغاز شد.

به گزارش آی‌فیلم، «پل سفید» عنوان فیلم سینمایی تازه علی قوی تن است که تصویربرداری آن خاتمه یافته و مهدی حسینی‌وند تدوین آن را آغاز کرده است. «پل سفید» هفتمین همکاری حسینی‌وند با قوی تن خواهد بود.

فیلمنامه «پل سفید» را علی قوی تن به نگارش دراورده و بهاره نوروزی، صدیقه نوروزیان، حسین محمدیان، امیر پاسبان، فریبا بجنوردی، معصومه طبسی، علی اصغر ضیایی، حسن اصلی نژاد، فرهاد حضرتی، پویا نوروزیان، مهلا زارع، مصطفی نوروزیان، علی دهقان و فربد دهقان بازیگران این فیلم سینمایی هستند.

علی قوی تن درباره فیلم تازه خود گفت: «در فیلم های من فیلمبرداری به دو مرحله تقسیم می شود، مرحله اول تمرین بازیگران با دوربین و در لوکیشن های واقعی که این کار برای عادی سازی شرایط برای نابازیگران و چهره های جدید است. همچنین فیلم های اخیر من فرصتی است برای ورود و تجربه علاقه مندان شهرستانی به هنر سینما. جوانان شهرستانی که آرزوی ورود به سینما را دارند فیلمسازی را بطور عملی و کارگاهی در مدت هشتاد – نود روز به همراه من تجربه می کنند».

وی با اشاره به برگزاری کلاس عملی فیلمسازی در پشت صحنه فیلم خود، افزود: «در «پل سفید» بیش از صد نفر کلاس فیلمسازی را از مرحله پیش تولید تا پایان فیلمبرداری بطور عملی تجربه کردند. آیا مسئولین فرهنگی این موضوع را درک خواهند کرد؟ یا اینکه در جشنواره شان به دنبال فیلم های سرگرم کننده و سوپراستارها خواهند بود، پس سهم آنهایی که کار فرهنگی می کنند چه می شود.

به گفته قوی تن، فیلمبرداری «پل سفید» در شهرستان درگز (زادگاهش) انجام شده و انتخاب این منطقه به نوعی ادای دین به شهر و دیار این کارگردان محسوب می‌شود.

س م / س م

نظر شما
ارسال نظر